Licitatii
Documente necesare:
1. LICITATII PENTRU CONCESIONARI, ÎNCHIRIERI SI VÂNZARI
- Cerere tip, obtinuta de la Compartimentul Licitatii si achizitii publice;
- Copie dupa buletin (carte de identitate);
- Copie dupa statutul societatii comerciale (pentru personae juridice);
- Copie Certificat de Inmatriculare la Camera de Comerti si Industrie a Judetului Gorj (pentru personae juridice);
- Copie certificat de inregistrare fiscala (pentru personae juridice);
- Certificat de negrevare de la Directia de Venituri si Impozite a Primariei Municipiului Targu-Jiu, Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat, Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca, Casa de Asigurari de Sanatate, Casa Judeteana de Pensii;
- Copie a chitantei cu care s-a achitat suma de 300.000 lei, reprezentand taxa de participare;
- Copie a chitantei cu care s-a achitat suma de 10% din pretul de pornire a licitatiei reprezentand garantia licitatiei;
- alte documente specificate în caietul de sarcini daca este cazul.
2. LICITATII PENTRU ACHIZITII DE PRODUSE, SERVICII SAU LUCRARI
Documentele solicitate sunt prezentate pentru fiecare achizitie în fisa de date a achizitiei (elaborte în conformitate cu O.U.G. 60/2001, H.G. 461/2001, Legea 212/2002, H.G. 411/2005, Ordinele M.L.P.T.L. 1012, 1013 si 1014 / 2001) ce se poate fi procurata de la Compartimentul Licitatii al Primariei Tg Jiu.